snö i massor!!!

kolla ut i går innan jag gick och la mej, ha nu snöar de. kommer väl inte så mycket de är ju inte så kallt...
men så när klockan ringde i morse så va jag ju tvungen att titta ut. fyy satan va de har snöat under natten, de snöar nu med.. undra när de hade tänkt sluta.  jaja kul för alla barn här i byn som kommer bo i sina pulkor och bobbar den närmaste tiden.  vicke har de ju så lyxigt att han har en pulka backe 2 meter från huset =)
jag måste ta och införskaffa mej ett par täckbyxor kommer att frysa ihjäl om jag ska gå i vanliga brallor nu!!
får kolla på outlet i storuman där brukar dom ha billiga ytterkläder... =)

min lilla buskotte hade väldigt svårt att kliva upp i morse, - jag vill bara sova lite till... plutten... men så fort jag sa att de va massa snöööö ute så blev de full fart på honom.... nu är han på dagis och leker sen ska vi ta och promenara till konsum och handla lite....  senast i går sa jag till ygge att jag önskar att de va snö ute så man kan ta pulkan till affärn så man slipper bära...och va händer joo snön kommer =) 


lite snö...  och vårt hus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0