läser nån??

om de är någon som läser min blogg så kan du kommentera annars så är de ju ingen idé att skriva. då kan jag lika gärna skriva på papper!!!



orkar då inte skriva nått nu men lägger in lite bilder!!!


gjort en snöhäst.. fast de ser nog mer ut som mumin framifrån!



scrappat en framsida till mitt kollegeblock där jag skriver upp alla mina goda recept!


zeke säger till när han vill in =) man hoppar till som fan när de smäller på fönsterbrädan =)
(de är säkert 1.80cm upp dit)



blev bra med gardinerna i köket!



magen då!! v 19+4  lite suddig med man ser ju endå =) de sparkas och är full fart där inne!!
så va tror ni de är där inne??? och när kommer hon/han ut??


Kommentarer
Postat av: mickan

ojoj magen växer, o vikke med ooo jaa ja läser=) snygg kokbok iaf kram mickan med familj

2009-11-09 @ 22:39:41
Postat av: Johanna

Jo, jag brukar titta in ibland men tycker att du uppdaterar alldeles för dåligt:)

Jag tippar på att det blir en liten kille:)

2009-11-10 @ 10:16:46
Postat av: mamma

Jag kikar också in lite då och då. Fint ni fick i köket. Ja, jag tycker också att det var fint det då scrappat. Idag har jag varit hos frissan och gjort om mig, och jag blev jättenöjd. ser ut som en fotomodell nu, jiha.puss och kram till er alla.

2009-11-10 @ 19:00:42
Postat av: majsan

Fina kort, jag brukar titta lite då och då!

2009-11-11 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0