vart är solen?

vart tog värmen vägen? jag som tycket att de va så skönt att slippa regnkläder och stövlar.. men men fi får hoppas att de bli fint väder till helgen.

busungen kutar runt i pyjamas fortfarande och vägrar sätta på sig kläder. tur vi bara ska vara hemma i dag då. mamma(mormor) kommer förbi efter jobbet sen och vill ha kaffe... då ska jag passa på att dammsuga, vicke brukar ta den av mej för att han vill dammsuga...undra va som är så kul med de?    just ja, han fick gå till frisören för första gången i fredags oxå... jag blev riktigt stolt för han satt jätte stilla hela tiden =) och sen blev han ju jätte fin oxå fast de är han ju alltid en då. han ser äldre ut nu oxå.  


glömde ju bort att skriva att vi va till grums i helgen och hälsade på. grabbarna skulle till norge på drifting på lördagen så då passade jag,erika och ungarna på att åka till arvika. vi va ju bara tvungen att gå in på annas scarpbooking som flyttat dit. köpte bara lite papper pro makers pennor. fanns inte de som jag ville ha .. va in på massa andra affärer oxå. hittade ett linne till mej och shorts och t-shirt till vicke. de va ju så underbart varmt och fint så vi satte oss på torget och käkade glass.. som vanligt skulle vicke ha precis lika glass som wilma men när han käkat 2 tuggor så ska han ha min...  sen så fick dom leka av sig i lekparken innan vi skulle hem...


NU HAR JAG FÅTT KORTEN PÅ HUSET OM NÅN VILL SE =)


huset från vägen och garaget med carport. (måset måla om garaget passar sig inte med gul och brum till de vita huset)




Mysigt när man ser sjön från huset =)




nåra till små bilder!!
                             


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt. Får ta en trip när ni är klara med huset och komma och hälsa på er.



Kramar från oss

2009-06-06 @ 21:22:51
URL: http://faderfredrik.se/
Postat av: lymra

klart ni får!! blir kul med lite besök =)

2009-06-07 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0