Då sitter man här i gen då!!

 Ja på jobb centrum... samma ställe om innan jul... fy va trist men men så är de... har gett mej fan på att jag ska få jobb snart.. kan inte nån komma och göra mej sällskap så jag slipper sitta här själv!?  tur de finns datorer så man har nått att göra allafall...

i går va jag och ygge till björnön för att vicke skulle få åka pulka men de va så förbannat mycke folk så de gick knappt åka så vi åkte och köpte en pizza och åkte hem till mamma och slöade lite =)

nu får jag hoppas att de inte blir 1000 mellarrum mellan orden...


mitt underbara lilla yrväder  =)

Kommentarer
Postat av: majsan

Hej så jätte söt han är med röda kinder puss på honom!

2009-01-07 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0