45 minuter!

i går va jag och lämnade in min mobil på lagning och nu har jag ygges gamla nokia( fattar typ noll av nokia) och skulle dtälla in klockan.. frågade henke och han sa va klockan va.. ok inge mer med de... men i morse när vicke kom nnan klockan ringde så kollade jag ut och tänkte att de va väldigt ljust ute... brydde mej inte mer om de utan snoozade vidare  klockan va ju bara 7, innan de slog mej att titta på datorn hur mycke kl va.. 08:15 FAANN. en timmes försovning... hur ska de gå .. vicke fick ta av sig pyamasen och hämta blöja medans jag skundade mej att få på mej kläder och fixa mej någo lunda... en snabb frukost sen på med overllen... halv springande till voukko kollade jag på kl.. 08:30 hur fan ska de här gå!? lämnade bara in honom lite snabbt och förklarade att jag försovit mej... kl 08:40 gick bussen och jag hann precis.. 09:03 skrev jag in mej på jobb c.. jag tycker att jag va så jävla duktig... från att ligga i sängen kvart över 8 och lämna vicke hos d-mamman till att vara på stan tog mej 45 min... gissa om jag va stressad ....

jag har oxå hunnit med att tvätta 3 maskiner badat vicke och dammsugit av golven.. sen har jag ju vikt tvätt oxå...
henke kom förbi med 4 super goda räkmackor, 2 winerbröd och en annan gosak (vet inte va den hette)  från jobbet sitt..lite lyxigt att få restaurang mat lite då och då gratis...visse ligen va de bara mackor den här gången men super gott endå =)      tackar så mycke henke

gick förbi micka och tog en snabb kaffe... fusk hon börjar redan bli en tjockis =)  sen traskade vi till affärn och jag handlade godis, dricka, mjölk och vickes älskade risifrutti..=)  när jag kom tillbaka så låg grabbarna och kollade på nalle puh, ja eller vicke kollade, ygge halv sov.. nu gissar jag på att han ligger i soffan och drar timmerstockar =) vicke ligger sött i sin säng och sover =) 

eftersom jag tyckte min kaffe bön va så förbannat bra så shopade jag den lite =)  så är blev de =) 



klicka på den så syns texten =)

Kommentarer
Postat av: mickan

heheh aa den va bra den där kaffe saken=) aa skojs med lite sälskap på kvällen=) även om de blev en sanbbis =) kram Micakn

2009-01-10 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0