ojj ojj länge sen nu!!

jo då jag är kvar här... har bara inte orkat skriva nått... mallan har vart här i en månad nu och hon åker väl hem snart.. om 2 veckor tror jag.. svärisarna kommer ju i veckan nån dag så hon åker med dom hem... kommer bli tomt när hon åker.. har ju vart super skönt att ha sällskap hela dagarna =) 

jag har världens duktigaste son. han har vart helt utan blöja en vecka nu och ingen olycka har han hunnit gjort, inte ens på natten... de roligaste är när han sitter på toa och ska göra nr 2.. då kommer de lite och så tittat han och skrattar ojj mamma de kom en STOOOR korv, den får man inte äta =) såå söt, undra vart han får allt i från...

i går fick mallan besök av tommy så alla vi kollade på film och sen så däcka ygge (ja nycker) i soffan. m & t gick och la sig så jag fick snällt gå in i sov rummet som sitmulera hjärnan med tepz... skit kul de är beroende framkallande de där jävla spelet =) finns på www.vlt.se .   grabbsen byggde ihop bilbarnan i går oxå.. killar och bilbarnor går ju i ihop men har en ett stycke bilmeckaniker med så kan jag lova att de blev lite trim av barnbilarna =) sen minen när dom kom ut ur rummet varje gång kunde man inte sluta skratta åt =) stora smilet varje gång hehe..

i morse så körde dom lite barna och sen mot kvällen så åkte vi till moder jord och fick lite mat... hon hade gjort egen saffranglass oxå. som va underbart god.....ygge åkte till jobbet för marko behövde lite hjälp. så vid halv 8 började jag och mallan gå hemmåt och vicke fick åka med mamma för han hade ingen overall på sig...

nu har gubben duschat klart så nu ska jag gå in och lägga mej... förhoppnings vis så somnar jag snabbt så jag slipper va trött i morron som jag har vart hela veckan... men de beror nog på förkylningen och den här jävla hostan....

GOD NATT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0