bytt vårdcentral

innan jag skulle gå in på ams så va jag upp till citypraktiken och bytte till dom från bäckby. har hört av många att dom är bra. såå nu är de upp till bevis.. ska träffa läkaren på fredag. börjar bli less på att ha ont i magen nu.. har haft de sen innan jul och så får jag hoppas att de inte är som mallan säger... (blindtarmsinflamation) jaja vi får se va läkaren säger på fredag!!

usch.. tror jag har fått kärringveckan.. mensvärk på den andra jobbiga värken måste vara värre än att föda barn fyy fan...


ego jag!! ibland måste man vara de =)

 

min finaste och underbaraste son.. han ville att jag skulle ta kort =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt lilla Viktor

2009-02-17 @ 20:03:27
Postat av: Majsan

Ni båda är söta!!

2009-02-17 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0