Måndag, Tisdag och Onsdag!!

måndag: 

så var vi på lucia på dagis... jätte fint men när vicke såg mej så kom han och satte sig i mitt knä.. men jag tyckte han kunde sitta i farmors knä som va närmare lucia tåget =) efter de va de fika och så kom tomten =) vissa va rädda andra inte.. vicke blev stolt när han fick sitt packet av tomten... en cross =)

tisdag:

skulle lämna vicke kl kvart över 7 på dagis för jag skulle ta bussen tjugo i 8, men av nån anledning så vaknade jag kl 4 på natten och kunde inte somna om förren kvart över 6, 30 min innan kl skulle ringa... men inte vaknade ja när kl ringde jag vaknade när vicke kom upp kl halv 8 och då va de ju försent att hinna med bussen.. som hur va så ringde bi och då kunde jag fråga om skjuss till storuman.... så jag slapp komma försent till mötet =)

ygge och jag till xl bygg och kollade tapeter efter att han slutat jobbet.. tog ett tag innan vi hittade va vi ville ha och när vi såg den så va båda överäns om att den ska vi ha som fondvägg =) och en så vi beställde och förhoppnings vis hinner dom komma innan fredag. en fondvägg och enfärgat runt =) skit snyggt...


i dag så fick busen vara hemma kände för de =) slog in packet när han lekte men han hann och se va jag gjorde =( nån timme senare undra han vart packeten va då sa jag att tomten hade vart och hämtat dom och att man bara får dom om man är snäll... då sa vicke, du tomten nu får du komma hit med mina packet för jag har vart snäll =) sötisen då =)
sen är det bara en vecka kvar till mamma, syrran och henke kommer.. kul att få dom på besök saknar dom =)hoppas bara att vardagsrummet hinner bli klart innan dess=)

nee nu ska jag ta och diska klart och sen koka lite sylt =)


magen v 24+0   (en vecka sen, 9 dec=)


tredje advent, va så mysigt att käka frukost skenet av ljusen


får julklapp av tomten


en cross....


Kommentarer
Postat av: Ida A

Vikken fin tomte.....:)

2009-12-17 @ 21:40:17
URL: http://www.luckylad.se
Postat av: majsan

Han Viktor ser glad ut när han sin julklapp får.

2009-12-17 @ 23:42:33
Postat av: mickan

tjokis:P han set riktigt nöjd ut=) han har blivit så stor=) kram mickan med familj

2009-12-19 @ 10:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0