då va julen över!!

ja ha då va julen över!!! bara nyår kvar....

i dag så blir de in till storuman för besök hos bm för blodprov och lyssna på bebisens hjärta, och besiktning av bilen... hoppas båda går bra=) v 27+0 i morron  tiden går fort bara 91 dagar kvar nu innan bebis kommer... ygge har kommit på ett namn allafall, jag går runt och känner på de lite och funderat på om jag tycker de passar eller inte. 

vardags rummet blev klart för en vecka sen blev jätte nöjd.. såå fint... ygge och tommy va jätte duktiga som klarade av de på så kort tid.... =) 

orkar inte skriva så mycket till.... lägger in lite bilder istället....


fondväggen


restan av rummet! tapeten skimmrar i grå brun beroende på vilken vinkel man har från ljuset =)


båda katterna ser nått intressant...


11 kassar mat inför julen och besöket... fyy fan för att handla så mycket...


fina granen =)


och alla paketen ... alla packet är inte med på den här bilde, och alla paket bakom syns inte heller...


vicke tar emot paket av tomten =)


alla klappar vicke fick...legobox,en nattlampa, bananer i pyamas lotto, tomte puzzel, sockor, kallingar, 2 pkt lakris klubbor, vart bor du puzzel, en grön motorsyckel.

5 myror  färg och form, byggarebob puzzel, play doo lera, dataspel förskolan, lego polis, nalle puh cd saga, 2 bilar som man byta chassi på, dagis lotto, lilla tjuv och polis.


is hockey spel och mitt första monopol


guitarr star


jacka


3 tjock tröjor, en polis pyamas och 3 byxor.


v.smile rit bord.

Kommentarer
Postat av: majs

Fina kort,många klappar till Vicke.

2009-12-29 @ 20:45:28
Postat av: mickan

hhehhe de va en flytig smal gran=) heheh men vikke lär ha vart nöjd med alla paket=)

Kram kram Mickan med familj

2009-12-29 @ 21:28:14
Postat av: nettan

micka!!haha, ja jag fick ju inte vara med och välja gran...men ygge gjorde ett bra jobb med att hitta en gran i mörkret =) haha

2009-12-30 @ 00:59:30
Postat av: JOhanna

Jag vet inte vad jag tycker om själva granen men dekorationen var fin iaf:)

2009-12-31 @ 10:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0